Gra kooperacyjna, w którą lepiej grać samemu: IGN ujawnia główne cechy wampirzej strzelanki Redfall
Dziennikarze z IGN opublikowali zapowiedź kooperacyjnej strzelanki Redfall.
Co wiadomo.
Wobszernym material e znalazło się wiele interesujących szczegółów, ale skupimy się na kilku z nich.
Redfall zawiera główne elementy wyróżniające gry Arkane Studios: choć projekt powstał z myślą o zabawie w kooperacji, to znajdziemy w nim wiele scenek filmowych, dialogów fabularnych oraz notatek.
IGN zauważa, że Redfall samo w sobie jest grą klimatyczną, ale przy więcej niż dwóch graczach zamienia się w chaotyczną strzelankę, a gracze przestają zwracać uwagę na opowieść. Dlatego jeśli użytkownicy chcą w pełni zanurzyć się w klimat miasta opanowanego przez wampiry, powinni zagrać w grę w pojedynkę.
Gracze zmierzą się z różnymi rodzajami wampirów, z których każdy ma swoje mocne i słabe strony. Aby pokonać główne potwory, należy poznać szczegóły z ich przeszłości, które pomogą zidentyfikować ich słabe punkty, a dopiero potem zaangażować się w walkę.
W Redfall można też niszczyć gniazda wampirów, które powstały w wyniku proceduralnego generowania, więc teoretycznie każde z nich powinno być unikalne i inne. A jak będzie w rzeczywistości - dowiemy się 2 maja, kiedy Redfall zostanie wydany. Gra będzie dostępna tylko na PC i Xbox Series.