Lumen, Niagara, HDR, DLSS, XeSS i inne zaawansowane technologie: twórcy Layers of Fear prezentują niesamowite możliwości techniczne gry grozy
Deweloperzy z polskiego studia Bloober Team opublikowali materiał wideo dotyczący możliwości technicznych reimaginacji i remake'u Layers of Fear.
Projektanci gry ujawnili, że gra wykorzystuje wszystkie najbardziej zaawansowane technologie, które są dostępne na silniku Unreal Engine 5, w tym zaawansowany system oświetlenia Lumen, system wyświetlania drobnych cząsteczek Niagara, ray tracing HDR, rozdzielczość 4K, DLSS, XeSS i pewne zaawansowane oprogramowanie do kontroli zdarzeń w grze.
Layers of Fear 2023 będzie zawierać zawartość z dwóch części gry o tej samej nazwie oraz dodatki, które powiążą ze sobą zupełnie nowe wydarzenia i postacie.
Gra grozy może być jedną z najbardziej zaawansowanych technologicznie gier naszych czasów i z pewnością będzie miała wysokie wymagania systemowe. Fani horrorów zostaną potraktowani zaktualizowanym i ulepszonym doświadczeniem immersyjnym w świecie roztargnionych artystów.
Kiedy można się spodziewać
Twórcy zapowiadają czerwcową premierę Layers of Fear na PC, PlayStation 5 i Xbox Series.