Insider: Microsoft przewidział porażkę Redfall i chciał szybko przenieść deweloperów do bardziej ambitnego projektu Arkane Studios
Jeszcze przed premierą Redfall wielu graczy i dziennikarzy było sceptycznie nastawionych do gry.
Wczoraj strzelanka o wampirach została wydana i okazało się, że obawy użytkowników były w pełni uzasadnione. Gra okazała się co najmniej przeciętna i nudna.
Co wiemy.
W sieci ujawniono, że Microsoft podzielał opinię krytyków i nie wierzył w sukces gry Arkane Studios. Taką tezę wygłosił francuski sprzedawca, który współpracuje z Arkane. Według sprzedawcy, Microsoft chciał, aby Redfall zakończył rozwój wcześniej, więc jego projektanci gry dołączyli do swoich kolegów z Arkane Lyon, aby pracować nad znacznie bardziej ambitną i obiecującą grą.
Biorąc pod uwagę wątpliwą jakość Redfall, można zaufać tej informacji.
Dla przypomnienia, Arkane Lyon to studio, które stworzyło znakomitą serię Dishonored oraz wysoko oceniane Deathloop. Być może nienazwana "ambitna gra" to trzecia odsłona skradankowej gry akcji Dishonored, o której fani marzyli od lat.