World of Warcraft: Classic otrzyma oficjalne serwery z trybem Hardcore
Zaledwie dwa miesiące po pojawieniu się pierwszych plotek, okazało się, że World of Warcraft Classic otrzyma oficjalne serwery z trybem Hardcore. Jak sama nazwa wskazuje, cechą charakterystyczną tego trybu jest jego ekstremalna trudność - niemożność odrodzenia się w żadnych okolicznościach. Gracz ma jedno życie, a w przypadku śmierci będzie musiał rozpocząć grę nową postacią.
Nowa funkcja została ogłoszona za pośrednictwem konta World of Warcraft na Twitterze. "Duchowi uzdrowiciele są gotowi" - napisano. Ale na co są gotowi? Nie jest to jasne...
Szczegóły nie zostały jeszcze w pełni ujawnione, ale mamy pewien pomysł. Wiadomo, że gracze będą mieli tylko jedno życie, a śmierć będzie nieodwracalna - nie będzie można zmartwychwstać bez względu na okoliczności. Po śmierci będzie można jednak powrócić jako duch, by przekazać przywództwo w gildii lub skontaktować się ze znajomymi. Serwery Hardcore będą zupełnie nowe, stworzone specjalnie dla tej koncepcji, a nie konwersje starych serwerów.
Kolejną ekscytującą nowością jest wprowadzenie nowej wersji funkcji "Pojedynek" o nazwie "/makgora", która pozwoli ci walczyć na śmierć i życie. Prawdziwą, dosłowną śmierć, a nie tylko porażkę w pojedynku. Teraz, gdy wygrasz pojedynek, twój przeciwnik będzie naprawdę martwy. Walka o kluczowe terytoria stanie się jeszcze bardziej ekscytująca, gdy będziesz walczył na krawędzi życia i śmierci.
Źródło: PC Gamer