Pierwsze szczegóły na temat Phantom Blade Zero: półotwarty świat, nietypowy system walki i inne ciekawostki od twórców gry
Autor: Anton Kratiuk | 28.05.2023, 21:48
Jednym z najciekawszych pokazów na PlayStation Showcase był zwiastun zapowiadający grę akcji Phantom Blade Zero od S-Game Studios.
Co wiemy
Zwiastun zrobił wrażenie na graczach, ale pozostawił wiele pytań. Deweloperzy szybko odpowiedzieli na niektóre z nich na swoim serwerze Discord.
Oto najciekawsze fakty na temat Phantom Blade Zero:
- Nie jest to pierwsza gra z serii, wcześniej studio S-Game wydało mobilne gry Phantom Blade, ale teraz deweloperzy postanowili spróbować swoich sił w projekcie na platformy domowe.
- Koncepcja Phantom Blade Zero została opracowana jeszcze w 2017 roku, ale projektanci gry przeszli do aktywnego etapu dopiero w 2022 roku, więc nie powinniśmy spodziewać się premiery w nadchodzących latach, zwłaszcza że nad projektem pracuje tylko kilka osób.
- Wydarzenia w Phantom Blade Zero rozgrywają się w uniwersum fantasy łączącym kulturę wschodu, steampunk i okultyzm. Głównym bohaterem gry jest zabójca o imieniu Soul. Podczas misji zostaje on zabity, ale tajemniczemu uzdrowicielowi udaje się przywrócić go do życia. Soul ma tylko 66 dni życia, więc musisz zrobić wszystko, co konieczne.
- Ukończenie kampanii fabularnej Phantom Blade Zero zajmie 30-40 godzin, ale akcja zapewnia mnóstwo dodatkowej zawartości, zarówno w trybie jedno-, jak i wieloosobowym.
- Gra jest skonstruowana jako półotwarty świat: będą przestronne, ale oddzielne lokacje.
- Phantom Blade Zero wykorzystuje opracowany przez S-Game system Combo Chain. Pozwoli on graczom na tworzenie złożonych i spektakularnych kombinacji ciosów za naciśnięciem zaledwie dwóch przycisków.
- Zwiastun pokazany na PlayStation Showcase odzwierciedla rzeczywistą rozgrywkę w grze i został tylko nieznacznie zmodyfikowany, aby uczynić ją bardziej spektakularną.
- S-Game nie podpisało umowy na wyłączność na Phantom Blade Zero, więc gra prawdopodobnie zostanie wydana na wielu platformach jednocześnie.
Źródło: Twisted Voxel