Final Fantasy XVI otrzyma jeszcze "day one patch", który zoptymalizuje wydajność i naprawi błędy.
Po tym, jak pojawiły się plotki, że Final Fantasy XVI nie będzie miało patcha pierwszego dnia, zespół deweloperów postanowił je rozwiać - patch będzie, jak ogłosili podczas Pre-Launch Celebration. Patch ma rozmiar około 300 MB i zostanie udostępniony 20 czerwca. Ma on na celu zoptymalizowanie wydajności gry w niektórych jej sekcjach.
Co wiadomo
Inne poprawki obejmują błąd pola wyboru, który może powodować blokowanie postępów, a także poprawkę błędu, który może powodować nieoczekiwane zakończenie gry w pewnych "bardzo szczególnych okolicznościach". Ponadto naprawiono drobne błędy tekstowe. Optymalizacja wydajności jest szczególnie ważna, ponieważ wersja demonstracyjna wykazywała problemy z obsługą 60 FPS w trybie wydajności.
Czas pokaże, jak te zmiany wpłyną na rozgrywkę, więc radzimy być na bieżąco z dalszymi szczegółami.
Kiedy się spodziewać
Final Fantasy XVI ukaże się 22 czerwca wyłącznie na PlayStation 5.
Źródło: gamingbolt