Metafora: ReFantazio wykorzysta "nowoczesne elementy dla unikalnych zwrotów akcji"
Atlus opublikował niedawno wywiad z reżyserem gry Metaphor: ReFantazio, Katsurą Hashino, w którym mówi on, że choć Metaphor: ReFantazio było pierwotnie pomyślane jako tradycyjne zachodnie średniowieczne fantasy, to zespół deweloperów zdecydował się dodać nowoczesne elementy do scenerii fantasy, aby stworzyć "unikalny nastrój". Według Hashino dotyczy to nie tylko stylu wizualnego gry, ale także jej fabuły i rozgrywki.
Co wiadomo
"Początkowo pracowaliśmy nad grą w zachodniej, średniowiecznej scenerii, ale szybko zdaliśmy sobie sprawę, że staje się ona dość typową grą fantasy" - powiedział Hashino - "więc aby nadać jej bardziej unikalny charakter, przyjrzeliśmy się współczesnemu światu i elementom, które można dodać do tej fantastycznej scenerii, aby stworzyć podstawowe poczucie połączenia między tymi dwoma światami". Niezależnie od struktury fabularnej lub sztuczek rozgrywki, staraliśmy się uczynić tę koncepcję kluczową cechą uniwersum gry".
Projektant postaci Shigenori Soejima powiedział: "Nawet w kwestii ubioru postaci, pomyśleliśmy: "A co jeśli zamiast tradycyjnego średniowiecznego wyglądu włączymy nowoczesne elementy?". "Być może moglibyśmy dodać trendy mody z lat 60-tych, które harmonijnie pasowałyby do tego świata fantasy?". "To mogą być niektóre z pomysłów, z którymi eksperymentowaliśmy".
Podczas wywiadu Hashino stwierdził również, że Atlus planuje pozycjonować Metaphor: ReFantazio jako flagowe IP obok Persony i Shin Megami Tensei.
Kiedy można się spodziewać
Metaphor: ReFantazio ukaże się około 2024 roku na PlayStation 5, Xbox Series, PlayStation 4 i PC.
Źródło: gamingbolt