Unity wprowadza dwa narzędzia AI dla twórców gier
Unity wprowadziło dwa narzędzia oparte na sztucznej inteligencji, Muse i Sentis, które pomogą twórcom aplikacji i gier zwiększyć wydajność tworzenia.
Co wiadomo
Platforma Unity Muse przyspiesza tworzenie modeli 3D na potrzeby gier wideo lub cyfrowego klonowania. Umożliwia ona tworzenie obiektów bezpośrednio w edytorze Unity, przy użyciu podpowiedzi tekstowych i szkiców.
Jedną z funkcji Muse jest czat AI. Umożliwia on użytkownikom wyszukiwanie przydatnych informacji w zasobach Unity, w tym działającego kodu, w celu przyspieszenia rozwoju i rozwiązywania problemów.
Unity Sentis pozwala na osadzenie modelu AI w Unity Runtime dla gry lub aplikacji, poprawiając rozgrywkę i inne funkcje bezpośrednio na platformach użytkowników końcowych. Według twórców jest to pierwsze wieloplatformowe rozwiązanie do osadzania algorytmów sztucznej inteligencji w silniku 3D działającym w czasie rzeczywistym.
Źródło: Unity.