Deweloperzy Payday 3 opowiedzieli o pracach nad animacją i efektami wizualnymi strzelanki. Szczególną uwagę zwrócili na zniszczalność obiektów
Studio Starbreeze opublikowało czwarty numer dziennika deweloperskiego kooperacyjnej strzelanki kryminalnej Payday 3.
Co wiemy
Tym razem deweloperzy szczegółowo opowiedzieli o tworzeniu animacji i towarzyszących im efektów wizualnych. Ważne było dla nich jak najbardziej realistyczne i piękne oddanie ruchów postaci, a w tym celu wykorzystali zaawansowane technologie.
Ponadto Payday 3 oferuje możliwość zniszczenia wielu obiektów na lokacjach (witryn sklepowych, okien, biurek, monitorów itp.), ale nie można całkowicie zniszczyć pomieszczenia. Ta cecha sprawia, że strzelaniny są bardziej widowiskowe i realistyczne.
Deweloper Starbreeze zaznaczył, że akcja gry toczyć się będzie w Nowym Jorku, ale nie odwzorował architektury miasta we wszystkich szczegółach. Nowy Jork w Payday 3 różni się od prawdziwej metropolii.
Kiedy czekać
Payday 3 ukaże się 21 września na PC, PS5 i Xbox Series.