Twórcy Cities: Skylines II opublikowali nowy film wprowadzający, w którym opowiadają o mapach i tematyce symulatora budowania miast
Twórcy symulatora budowania miast Cities: Skylines II ze studia Colossal Order kontynuują dzielenie się kolejnymi szczegółami na temat gry.
Co wiemy
W nowym wydaniu dziennika deweloperskiego projektanci gry opowiedzieli o motywach i mapach w Cities: Skylines II.
Motywy
Przed rozpoczęciem rozgrywki należy wybrać pomiędzy europejską i północnoamerykańską tematyką. Wybór ten wpływa na lokalizację metropolii, jej architekturę, wygląd usług miejskich, klimat i szereg innych czynników.
Mieszkania i niektóre budynki mogą być przenoszone z motywu do motywu, ale generalnie będziesz musiał trzymać się swojego wyboru.
Na początku gry gracz musi wymyślić i przeliterować nazwę metropolii oraz wybrać pomiędzy ruchem prawostronnym i lewostronnym.
Mapy
Przed rozpoczęciem gry należy również wybrać mapę.
- Dostępnych jest 10 wariantów map + dwie mapy bonusowe dla kupujących w przedsprzedaży i posiadaczy przepustki rozszerzającej;
- Każda mapa ma swój własny krajobraz, lokalizację, zasoby naturalne i warunki klimatyczne;
- w Cities: Skylines II deweloperzy znacznie zwiększą rozmiar mapy w porównaniu do poprzedniej części. W grze z 2015 roku całkowity obszar mapy osiągnął 92,16 kilometrów kwadratowych, podczas gdy w nowej grze jest to 159 kilometrów kwadratowych;
- terytorium gry podzielone jest na 441 kwadratów, w grze nazywanych kafelkami (tiles). Na starcie gracz ma dostęp do 9 kafelków pod zabudowę, resztę trzeba dokupić i to niekoniecznie w sąsiedztwie - można kupić działkę na uboczu i stopniowo ją przyłączać;
- Cities: Skylines II zawiera katastrofy naturalne, ale można je wyłączyć, jeśli chcesz. Dla uproszczenia rozgrywki można aktywować tryb z nieskończoną ilością pieniędzy.
Kiedy czekać
Cities: Skylines II ukaże się 24 października. Gra będzie dostępna na PC (Steam, Microsoft Store), PlayStation 5 i Xbox Series.
Źródło: Steam