Natura nie ma złej pogody, ale w Cities: Skylines II konieczne jest uwzględnienie wszystkich jej niuansów. Twórcy strategii miejskiej opowiedzieli o wpływie klimatu i pogody na życie metropolii
Twórcy symulatora budowy miast Cities: Skylines II ze studia Colossal Order opublikowali kolejny materiał wideo poświęcony niuansom rozgrywki.
Co wiemy
W nowym wydaniu Development Diary projektanci gry zwrócili uwagę na klimat i wpływ warunków pogodowych na życie metropolii.
W Cities: Skylines II zostaną zaimplementowane prawie wszystkie zjawiska pogodowe, ale będą one znacznie bardziej przewidywalne niż w rzeczywistości.
Każda mapa ma indywidualne warunki pogodowe i cechy klimatyczne, ale wszystkie odpowiadają rzeczywistym miejscom na Ziemi.
Pogoda bezpośrednio wpływa na potrzeby miasta i zachowanie jego mieszkańców. Na przykład w czasie upałów ludzie wolą odwiedzać parki i plaże, w czasie opadów śniegu - wzrasta ilość pracy służb komunalnych, a w czasie deszczu - więcej klientów w restauracjach i kawiarniach. Liczba samochodów na drogach również zależy od warunków pogodowych.
W zależności od pory dnia i pory roku zmienia się obciążenie sieci energetycznych.
Kataklizmy naturalne czasami nawiedzają miasto, co prowadzi do komplikacji sytuacji gospodarczej i humanitarnej. Nietypowe warunki naturalne wymagają odpowiedniej i szybkiej reakcji, aby uniknąć daleko idących negatywnych konsekwencji.
Kiedy się spodziewać
Cities Skylines 2 ukaże się 24 października na konsolach MS, Xbox Series i PlayStation 5.