Airship Syndicate przeprasza za "zepsute" uruchomienie gry MMORPG Wayfinder we wczesnym dostępie
Niedawno przygodowa gra MMORPG Wayfinder studia Airship Syndicate została wydana we wczesnym dostępie na PlayStation 4, PlayStation 5 i PC, ale nie można powiedzieć, że premiera przebiegła bezproblemowo. Wielu użytkowników zgłaszało problemy z logowaniem się na serwery, a posiadacze Founder's Pack nigdy nie otrzymali obiecanych przedmiotów. W poście na Steamie twórcy przeprosili graczy i obiecali naprawić sytuację.
Co wiadomo
"Wczorajszy dzień był do bani. Nie ma innego sposobu, aby to ująć. To było do bani dla ludzi, którzy kupili pakiety założycielskie i nie mogli zagrać, a dla nas do bani było widzieć graczy, którzy nie mogli dostać się do gry po uwierzeniu w nas i naszą wizję.
Wczesny dostęp nie jest kulą u nogi.To rozmowa między studiem a społecznością, która pomaga tworzyć grę razem ze studiem.Od samego początku mówiliśmy, że będziemy przejrzyści i otwarci wobec społeczności, a to trwa teraz, gdy gracze ufają nam swoimi pieniędzmi, a my nie możemy dotrzymać obietnicy" - czytamy w poście.
Deweloperzy zauważyli również, że pomimo wcześniejszych testów technicznych i wersji beta, liczba graczy grających we wczesnym dostępie przekroczyła ich oczekiwania, co skutkowało problemami z kolejkami logowania, których nie można było szybko rozwiązać oraz limitem liczby graczy na serwerze, co powodowało błąd "Osiągnięto maksymalny limit graczy".
Deweloperzy pracują już nad aktualizacjami, które powinny naprawić znane błędy, więc w niedalekiej przyszłości gra powinna ulec znacznej poprawie.
Źródło: GamingBolt