Ubisoft zaktualizował informacje na temat pecetowej wersji Assassin's Creed Mirage: oprócz Intel XeSS, gra będzie również obsługiwać DLSS i FSR
Pisaliśmy, że Ubisoft zaprezentował wideo o zaletach pecetowej wersji Assassin's Creed Mirage, ale wspomniano tam tylko o jednej technologii skalowania SI - Intel XeSS. Teraz firma zaktualizowała te informacje.
Co już wiadomo
Niektórzy gracze zastanawiali się, dlaczego w grze brakuje DLSS i FSR, ale Ubisoft zaktualizował jedną ze swoich stron na blogu, która teraz stwierdza, że Mirage obsługuje również technologie skalowania Nvidii i AMD. Warto jednak zauważyć, że w wideo na końcu podano, że partnerem gry jest Intel. Możliwe, że DLSS i FSR nie zostały wspomniane w filmie celowo, a następnie po prostu zaktualizowano informacje na stronie internetowej, aby uniknąć wprowadzania graczy w błąd.
Tak czy inaczej, Assassin's Creed Mirage to gra obsługująca trzy opcje skalowania SI jednocześnie, co pozwoli znacznie większej liczbie graczy dostosować parametry graficzne do własnych potrzeb.
Kiedy można się jej spodziewać
Assassin's Creed Mirage ukaże się 5 października na PC, PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series i Xbox One.
Źródło: ubisoft