Xiaomi sprzedało 410 000 smartfonów Redmi Note 13 w ciągu godziny za minimum 66 milionów - modele nowej generacji okazują się być bardziej popularne niż Redmi Note 12.

Autor: Maksim Panasovskiy | 26.09.2023, 13:45

Xiaomi poinformowało o udanym debiucie kolejnej generacji serii Redmi Note. Firma rozpoczęła sprzedaż modeli Redmi Note 13, Redmi Note 13 Pro i Redmi Note 13 Pro+.

Co wiadomo

Sprzedaż premierowa w porównaniu do rodziny Redmi Note 12 wzrosła o około 17%. Tak więc w zeszłym roku firma sprzedała 350 000 modeli Redmi Note 12 w ciągu 1 godziny. Tym razem Xiaomi było w stanie zrealizować 410 000 smartfonów w 60 minut.

Chińska firma nie odnotowała, który model stał się najpopularniejszy. Xiaomi nie podało również całkowitego przychodu. Rozumiemy jednak, że przychód wyniósł od 66 do 123 milionów dolarów, ponieważ najtańszy Redmi Note 13 kosztuje 165 dolarów, a najdroższa wersja Redmi Note 13 Pro+ wyceniana jest na 300 dolarów.