Główny projektant ds. monetyzacji opuszcza Naughty Dog po 10 miesiącach pracy, pracował nad grą wieloosobową The Last of Us

Autor: Vladislav Nuzhnov | 05.10.2023, 09:26

Na początku października Kotaku napisało, że Naughty Dog zwolniło 25 pracowników. Doniesiono również, że gra wieloosobowa The Last of Us znalazła się w produkcyjnym piekle. Pośród tych wszystkich wydarzeń ze studia odszedł główny projektant monetyzacji.

Co wiadomo

Anders Howard dołączył do Naughty Dog w listopadzie 2022 roku, ale teraz zaktualizował swój profil na LinkedIn, gdzie powiedział, że opuścił studio we wrześniu 2023 roku. W profilu podano również, że pracował nad grą wieloosobową w uniwersum TLoU. Wcześniej Anders pracował w Epic Games, gdzie przyczynił się do stworzenia i rozwoju Fortnite Battle Pass. A zanim dołączył do Naugty Dog, pracował przez 10 miesięcy w Ubisoft, gdzie opracował system ekonomiczny dla nowego IP.

Ogólnie rzecz biorąc, pogłoski o kłopotach TLoU i zwolnieniach w Naughty Dog wskazują, że studio zboczyło ze swojej ścieżki. Trend w kierunku usług gier jasno pokazuje, że jeśli tworzysz jedne z najlepszych gier opartych na fabule, powinieneś nadal tworzyć gry oparte na fabule, a nie próbować wymyślać koło na nowo.

Źródło: @NaughtyDogInfo