LinkedIn wdroży narzędzia sztucznej inteligencji od OpenAI do szkoleń, rekrutacji, marketingu i sprzedaży.
Souvik Banerjee/Unsplash.
Profesjonalna sieć społecznościowa LinkedIn ogłosiła kilka nowych funkcji opartych na sztucznej inteligencji dla swoich produktów rekrutacyjnych, marketingowych i sprzedażowych.
Co wiadomo
Nowe narzędzie Recruiter pozwoli specjalistom HR na formułowanie zapytań w języku naturalnym w celu znalezienia odpowiednich kandydatów na podstawie CV. Narzędzie będzie również mogło być wykorzystywane do tworzenia ukierunkowanych ogłoszeń w celu znalezienia osób poszukujących pracy.
Platforma LinkedIn Learning otrzyma "wirtualnego trenera" opartego na sztucznej inteligencji. Na razie jego porady będą ograniczone do wskazówek dotyczących "umiejętności miękkich", takich jak delegowanie zadań. Firma obiecuje jednak, że z czasem funkcjonalność narzędzia zostanie rozszerzona.
W marketingu pojawi się usługa Accelerate, która uprości tworzenie i obsługę kampanii reklamowych w LinkedIn poprzez automatyzację rutynowych zadań.
W przypadku sprzedaży sieć społecznościowa doda narzędzie wyszukiwania AI, które zasugeruje odpowiednie kontakty i wskazówki dotyczące komunikacji z nimi.
Źródło: TechCrunch