Redfall się nie poddaje: twórcy nieudanej strzelanki o wampirach wydali dużą aktualizację i naprawili własne błędy. Gra obsługuje teraz 60 FPS na konsolach Xbox Series
Zaledwie wczoraj informowaliśmy o trudnej sytuacji kooperacyjnej strzelanki Redfall, a wkrótce potem deweloperzy z Arkane Austin opublikowali dla niej dużą aktualizację.
Co wiadomo
W patchu #2 deweloperzy dodali wiele opcji, które pierwotnie powinny znaleźć się w Redfall. Przykładowo, na konsolach z serii Xbox użytkownicy wreszcie mają dostęp do trybu wydajności, który zapewni stabilne 60 FPS - to właśnie na ten aspekt najbardziej narzekali użytkownicy konsol z USA.
Deweloperzy poprawili grafikę i efekty wizualne, dodali nowe funkcje, poprawili sterowanie. W wampirzej strzelance pojawiła się możliwość cichego zabijania wrogów.
Arkane Austin poprawiło ogólną wydajność gry na PC i konsolach i obiecuje, że Redfall będzie działał znacznie stabilniej. Dużo uwagi poświęcono również opcjom dostępności.
Pełna lista zmian została opublikowana na stronie Bethesdy.
Źródło: Bethesda