Twórcy strzelanki The Astronauts: Witchfire podzielili się planem rozwoju gry we wczesnym dostępie

Autor: Anton Kratiuk | 12.10.2023, 21:37

Deweloperzy z polskiego studia The Astronauts podzielili się planami na rozwój strzelanki fantasy Witchfire, która dostępna jest we wczesnym dostępie dla użytkowników Epic Games Store.

Co wiadomo

Studio Adriana Chmielarza (Adrian Chmielarz) - jednego z twórców słynnych strzelanek Painkiller i Bulletstorm - aktywnie pracuje nad ulepszeniem Witchfire. Deweloperzy planują wydawać duże aktualizacje co dwa miesiące, a po nich w odstępie jednego do dwóch tygodni - łatki naprawiające pojawiające się błędy.

Pierwsza duża aktualizacja, pod roboczym tytułem GGU, zaplanowana jest na listopad lub grudzień 2023 roku.

Astronauci planują dodać sporo nowej zawartości do Witchfire w okresie wczesnego dostępu i spodziewają się, że w wersji premierowej (za około rok) gra będzie posiadała:

  • sześć map (obecnie są dwie);
  • co najmniej sześciu bossów i 46 typów przeciwników (obecnie jest ich odpowiednio 2 i 22);
  • co najmniej 31 broni, 24 magiczne przedmioty i 20 zaklęć (obecnie jest 7 broni i po 9 przedmiotów i zaklęć);
  • nienazwana liczba pułapek i wydarzeń;
  • drugorzędne postacie niezależne, które nie zostały jeszcze dodane do gry.

The Astronauts ma wiele planów, więc deweloperzy proszą graczy o aktywne dzielenie się wrażeniami na temat Witchfire, aby strzelanka była tak wysokiej jakości i ekscytująca, jak to tylko możliwe.

Źródło: The Astronauts