Twórcy strzelanki The Astronauts: Witchfire podzielili się planem rozwoju gry we wczesnym dostępie
Deweloperzy z polskiego studia The Astronauts podzielili się planami na rozwój strzelanki fantasy Witchfire, która dostępna jest we wczesnym dostępie dla użytkowników Epic Games Store.
Co wiadomo
Studio Adriana Chmielarza (Adrian Chmielarz) - jednego z twórców słynnych strzelanek Painkiller i Bulletstorm - aktywnie pracuje nad ulepszeniem Witchfire. Deweloperzy planują wydawać duże aktualizacje co dwa miesiące, a po nich w odstępie jednego do dwóch tygodni - łatki naprawiające pojawiające się błędy.
Pierwsza duża aktualizacja, pod roboczym tytułem GGU, zaplanowana jest na listopad lub grudzień 2023 roku.
Astronauci planują dodać sporo nowej zawartości do Witchfire w okresie wczesnego dostępu i spodziewają się, że w wersji premierowej (za około rok) gra będzie posiadała:
- sześć map (obecnie są dwie);
- co najmniej sześciu bossów i 46 typów przeciwników (obecnie jest ich odpowiednio 2 i 22);
- co najmniej 31 broni, 24 magiczne przedmioty i 20 zaklęć (obecnie jest 7 broni i po 9 przedmiotów i zaklęć);
- nienazwana liczba pułapek i wydarzeń;
- drugorzędne postacie niezależne, które nie zostały jeszcze dodane do gry.
The Astronauts ma wiele planów, więc deweloperzy proszą graczy o aktywne dzielenie się wrażeniami na temat Witchfire, aby strzelanka była tak wysokiej jakości i ekscytująca, jak to tylko możliwe.
Źródło: The Astronauts