Netflix otworzy swoje lokale z grami, ubraniami i jedzeniem z programów i seriali
Przez lata firmy medialne wykorzystywały przejażdżki, kostiumy, zabawki i inne produkty konsumenckie w parkach rozrywki do promowania swoich postaci i zarabiania dodatkowych pieniędzy. Wreszcie przyszła kolej na Netflix.
Czego się spodziewać
Firma planuje otworzyć obiekty Netflix House dla fanów swoich programów, filmów i seriali. Będą one mieszanką sklepów, restauracji i pokazów na żywo. Tutaj będzie można zanurzyć się w świat swoich ulubionych programów telewizyjnych, kupić ubrania, zjeść jedzenie z serialu, a może nawet zagrać w Squid Game.
Netflix organizował już wieczory tematyczne w różnych miastach, ale teraz planuje otworzyć stałe lokalizacje. Kierownictwo firmy postrzega Netflix House bardziej jako sposób na promowanie swoich programów niż jako znaczące źródło przychodów, przynajmniej na razie.
Firma chce otworzyć pierwsze dwie lokalizacje w USA w 2025 roku, a następnie rozszerzyć koncepcję na cały świat.
Źródło: Bloomberg