Insider: Naughty Dog anulowało rozwój projektu multiplayer opartego na uniwersum The Last of Us i wykorzysta materiały stworzone w pełnoprawnej trzeciej części serii
Kilka tygodni temu głośno zrobiło się o fali zwolnień w studiu Naughty Dog, a także o tym, że słynne studio zamroziło rozwój projektu multiplayer w uniwersum The Last of Us.
O grze tej mówi się już od kilku lat, ale do tej pory deweloperzy nie pokazali praktycznie żadnych materiałów, co tylko potwierdza problemy w jej tworzeniu.
Co wiadomo
Tipster insider poinformował, że Naughty Dog anulowało The Last of Us Online (nazwa jest warunkowa). Według jego informacji, amerykańscy deweloperzy postarają się zintegrować najlepsze osiągnięcia tego projektu z pełnoprawną trzecią częścią The Last of Us.
Tipster zauważył, że głównym czynnikiem anulowania gry online była niechęć kierownictwa studia do ryzykowania nienagannej reputacji, która w tym roku została nieco nadszarpnięta przez nieudaną premierę pecetowej wersji The Last of Us.
Rzeczywiście, decyzja Naughty Dog o przejściu do trybu online była początkowo niezwykle dziwna, ponieważ studio słynie jako twórca pierwszorzędnych gier dla jednego gracza i nigdy nie pracowało nad projektami wieloosobowymi. Być może więc anulowanie The Last of Us Online może być słuszną decyzją.
Deweloperzy nie potwierdzili jednak jeszcze informacji o anulowaniu projektu.
Źródło: The Tipster