Facebook zmienił zdanie podzielić publikację przyjaciół i marek w taśmie
Facebook odmówił share pomysły na nasz kanał RSS Dwie części, które nowości z przyjaciół i blisko, a Zawartość z mediów, marek i firm oddzielnie.
czemu nie okazało
C Stosując taki oddzielenie Facebook chce zmniejszyć ilość treści komercyjnych taśmy i doprowadzić do Pierwsza impreza Życie rodzinne i członków rodziny. C Października ubiegłego roku, nowy format został przetestowany w sześć państw: Boliwia, Gwatemala, Kambodża, Serbia, Słowacja i Sri Lanka.
Jednak eksperyment miał być opuszczony z powodu skarg użytkowników. Rozdzielenie strumienia wiadomość została niewygodna dla „eksperymentalne”, a nowości z przyjaciół na ich Więcej stron i nie Było.
„Ludzie nie Potrzebujemy dwóch różnych taśm. Ankiety wykazały, że użytkownicy z co najmniej dwie taśmy są spełnione, obecność dwóch oddzielnych pasów nie jest pomogły komunikować się z przyjaciół lub rodziny. Użytkownicy narzekali również co oni stało się trudniejsze do uzyskania istotnych informacji i że my Nie mamy jasno określoną istotę testu " - powiedział wiceprezes Facebooka Adam Mosseri.
mniej reklama
Jednakże, Facebook nie jest jeszcze odmówić Zadania zrobić mniej gejów „reklama”. Firmy obiecują, że w wkrótce będzie mniej handlowych na zawartość 20% priorytet Kanały są przyjaciele posty.
Źródło: Facebook