Być może nowa odsłona Mass Effect będzie wykorzystywać technologię MetaHuman firmy Epic Games do tworzenia realistycznych modeli postaci
O nowej części Mass Effect wiemy tylko tyle, że jest w fazie rozwoju i powstaje na silniku Unreal Engine 5.
Gamemdirector projektu Michael Gamble mógł zasugerować kolejny niuans kolejnej części popularnej franczyzy.
Co wiadomo
Chris Evans, dyrektor ds. technologii w Epic Games, zapytał, który z deweloperów korzysta z oprogramowania MetaHuman, które pozwala tworzyć realistyczne modele postaci i wiarygodne animacje twarzy.
Na jego post odpowiedział Michael Gamble z BioWare. Nie napisał ani słowa, ale zamieścił obrazek gif przedstawiający salarianina z Mass Effect z nerwowo drgającą brwią.
Oczywiście nie można nazwać tego bezpośrednim potwierdzeniem, że nowa odsłona Mass Effect wykorzysta technologię MetaHuman, ale po ogromnej liczbie narzekań na modele postaci w Mass Effect Andromeda, taki ruch byłby całkiem logiczny.
Źródło: X