Na Apple Music ma 38 mln abonentów płacących

Autor: Bogdan Czub | 13.03.2018, 19:56

Na festiwalu SXSW w Teksasie, szef rozwoju usług firmy Apple Eddy Cue poinformował, że liczba abonentów płacących Apple Music przekracza 38 milionów.

Skokowo

Na początku lutego przedstawiciele spółki potwierdził informację o 36 milionów płatnych abonentów, co oznacza, że ​​w ciągu zaledwie jednego miesiąca publiczność serwis muzyczny wzrosła o 2 mln. Jest to prawdopodobnie najwyższe tempo wzrostu od rozpoczęcia Apple Music w lecie 2015 roku. Według Eddy Cue, kolejne osiem milionów użytkowników zaczepione bezpłatną subskrypcję próbną.

Najprawdopodobniej ta popularność jest spowodowana wprowadzeniem inteligentnych głośnik jabłko HomePod, który normalnie działa tylko z własnego przedsiębiorstwa usługowego muzyka (inne - tylko poprzez AirPlay).

Jaka jest konkurencja?

Pierwsze miejsce w popularności posiada serwis muzyczny Spotify szwedzki ponad 71 milionów płacących abonentów (i 159 milionów, z uwzględnieniem bezpłatnej wersji). Amazon Music Unlimited jest 16 milionów ludzi, a publiczność zapłacił Deezer szacuje się na 9 milionów użytkowników. Muzyka Google Play nie ujawnia swoich statystyk, ale rynek dla strumieniowego przesyłania muzyki wyszukiwarki giganta pochwalić nic specjalnego.

Źródło: MacRumors