Facebook dodaje AR-efekty plakatu filmowego w świecie rzeczywistym
Na ubiegłorocznej konferencji deweloperów F8 Facebook zaprezentowali efekty platforma kamery, aby utworzyć elementy rozszerzonej rzeczywistości, i że społecznościowy jest już testuje nową funkcję w swojej aplikacji.
Jak to działa?
Chociaż firma ograniczała się do fantastycznych filmów promocyjnych. Aby zobaczyć AR-efektów, użytkownik musi jedynie przynieść aplikację Facebook na obrazach plakat kamera w teatrze. W przypadku „przerwy” będzie krzywizna przestrzeni, krajobrazu i roślin z innych światów. Nie wiadomo, czy są jakieś szczególne wymagania dotyczące wypełniania smartphone, funkcja jest dostępna dla niewielkiej liczby użytkowników.
Nasi koledzy z TechCrunch badane również tryb Augmented reality plakat nowego filmu „Pierwszy gracz, aby przygotować”. Efekt pojawił, pomimo faktu, że obraz jest skanowany w domu z ekranu MacBooka. Podczas przenoszenia wirtualne okno smartfonie pozostaje na swoim miejscu.
Jest to pierwsza demonstracja rzeczywistości rozszerzonej z Facebook za pomocą fizycznych markerów świata. Wcześniej widzieliśmy tylko różne wersje „maski” na twarzy i elementów statycznych, które nie są związane z lokalizacją obiektów rzeczywistych.
dopiero początek
Według przedstawicieli sieci społecznej wkrótce staną się wszechobecne AR i przekształcić dodatkowy poziom informacji, do których można uzyskać dostęp za pośrednictwem smartfonu i w przyszłości - i „inteligentne” okulary (społecznościowy wierzy w tym formacie urządzeniach przenośnych).
Facebook otworzył dostęp do narzędzi Developer Studio AR w grudniu, więc czekać na innych interesujących projektów.
Źródło: TechCrunch