AI nauczyłem się grać w Battlefield

Autor: Eugene Sherban | 24.03.2018, 14:17

Firma Electronic Arts zaprezentowała ciekawy zegarek oddziału SEED   - sztuczna inteligencja, która może dobrze się bawić   Pole bitwy 1. I   chociaż komputerowe roboty do gier wieloosobowych nie są   w   nowość (cześć, Quake 2), ale   w   różnica od   stary, ten bot się uczy.

Jak dobry jest AI?

W   pokazane klipy my   Widzimy, jak atakuje się tłum botów   Battlefiled 1. Not cut   bardzo umiejętnie, ale   zabawa i   żarliwie   - spójrz, jak   0:20 Gracz jest przepychany przez tłum wrogów takich jak Aleksander Newski. Interesujące jest to, że wszystkie te boty są zarządzane jednocześnie przez jeden i   to   ta sama sieć neuronowa.

Jak powiedzieli twórcy AI   używanie specjalnych znaczników   od dawna trenowali sieć neuronową, aby dostosować swoje zachowanie   w zależności od   sytuacja, ilość zdrowia i   naboje. Kiedy boty trwały kilkadziesiąt tysięcy godzin, nauczyły się strzelać całkiem dobrze, korzystać ze schronów i   lepiej reagować. To ich przyniosło   na   Poziom początkującego gracza, który   ogólnie dobrze znane   strzelanki. Jedyna rzecz z   niż jeszcze nie   poradzić sobie z botami   - z   bezczynność. Jeśli w pobliżu nie ma przeciwnika, to   po prostu nie   wiedzieć, co robić, włączyć Julię   jedno miejsce.

Dlaczego jest to konieczne

Twórcy uważają, że ten kierunek może być bardzo obiecujący. Na przykład do nauki sztucznej inteligencji   w   gry dla jednego gracza. Aby zapobiec przeciwnikom   zachowywać się jak mięso armatnie, i   partnerzy zrobili coś bardziej użytecznego niż nie   przeszkadzać. Cóż, i   jeśli któregoś dnia wszyscy wyjdą, aby się bawić   COD i   PUBG, a następnie   będą mogli wypełnić mapy botami Battlefield.

Źródło: Kotaku