Twórcy Avatar: Frontiers of Pandora opowiedzieli o systemie walki w grze i różnicach między bronią ludu Na'vi a najeźdźcami z RDA
Dziennikarze serwisu IGN rozmawiali z twórcami gry Avatar: Frontiers of Pandora na temat systemu walki akcji i pokazali nowy materiał z rozgrywki wraz z komentarzami projektantów gry z firmy Ubisoft.
Co wiemy
Bohaterem gry jest przedstawiciel ludu Na'vi, który został wychowany przez ludzi RDA, dzięki czemu potrafi posługiwać się zarówno tradycyjną bronią swojego ludu (łuki, włócznie), jak i bronią ziemskich najeźdźców.
Broń Na'vi jest niezwykle skryta i celna i powinna być używana przed rozpoczęciem poważnej wymiany ognia. Odpowiednio użyte łuki mieszkańców Pandory mogą przebić nawet ciężki pancerz skafandrów żołnierzy. A jeśli do strzały dołączysz granat, możesz zniszczyć pojazd.
Broń palna jest głośna, ale jej siła rażenia jest znacznie większa, dlatego powinna być używana w bitwach na dużą skalę. Jednocześnie prawie niemożliwe jest użycie broni palnej do polowania, ponieważ zwierzęta wyczuwają metal i chowają się w lasach, zanim gracz je odkryje.
Deweloperzy nie ograniczyli graczy w zakresie broni: gra ma wiele rodzajów broni i w każdej sytuacji można użyć dowolnej z nich.
Na przebieg bitwy ma również wpływ lokacja: terytorium RDA jest wyraźnie podzielone na sektory i jest w całości ostrzeliwane, podczas gdy lasy Pandory są nieprzewidywalne, łatwo się w nich ukryć i zadać niespodziewany cios.
Kiedy się spodziewać
Avatar: Frontiers of Pandora ukaże się 7 grudnia na PC, PlayStation 5 i Xbox Series.
Wiadomo już, że Ubisoft wyd a dwa duże dodatki i szereg darmowych aktualizacji do gry Avatar: Frontiers of Pandora.
Źródło: IGN