Facebook może przestać wyświetlać reklamy. Ale tylko jeśli jesteś gotów za to zapłacić
Dyrektor wykonawczy Facebook Sheryl Sandberg w wywiad NBC powiedział ciekawą rzecz - w sotsseti myśli o tym, jak usunąć denerwujące reklamy. Ale nie dla wszystkich, i dla tych, którzy są gotowi za to zapłacić.
Wyświetl szczegóły
Jest to dość znana praktyka, aby które często korzystały z operatorów komórkowych. W rzeczywistości to jak subskrybowanie warunkowe Apple Music lub Netflix, za które klient płaci bezpośrednio firmie treść i z łańcuch pokarmowy jest usunięty reklamy. Kolejnym pytaniem jest to, że Facebook jest narzędziem, a nie produktem końcowym. I najważniejsze jest to, ile ludzie będą chcieli zapłacić za to, co kiedyś było darmowe. Jednak nic konkretnego Cheryl powiedział - mówią, my podczas gdy w medytacje.
W dobry sposób , po historii z kradzież danych 87 milion ludzi od Facebook, zarządzanie siecią społeczną może uruchomiłby magazyn ducha " roku bez reklamy ". Ale według Według Sandberga sieć społecznościowa będzie po prostu pochylona taki ruch. Tak. i żaden z inwestorzy nie rozwiąże. W końcu prawie wszystkie obecne dochody Facebook otrzymuje od reklama w klient mobilny. Jest to 89% wartości wszystkich przychodów z sieci społecznościowych.
Źródło: NBC