Inteligentna kolumna HomePod nie spełnia oczekiwań Apple
Według Bloomberga inteligentna kolumna HomePod nie jest Oczekiwania Apple, więc firma je redukuje produkcja.
Ryciny
Najnowsze raporty marketingowe to potwierdzają HomePod nie idź bardzo. Po 2 miesiące po rynek, Apple był w stanie wygrać tylko 10% rynkowe inteligentne kolumny. C z jednej strony tak nie jest tak i trochę przez dwa miesiące. C Z drugiej strony, gdy uczucie opadło, nie i zainteresowanie kupujących i teraz wiele sklepów sprzedaje się powiat 10 HomePod w dzień. Patrząc na jest w środku Apple zrewidowało swoje prognozy i zmniejszone zamówienia dla Montaż HomePod kontrahenci od Inventec.
W czym problem
Ponieważ u Reklamodawcom Apple zabrakło manny i ich magia nie pracował. I nie nie jest zaskakująco z cena tag w 349 USD dla Jedna kolumna plus kolejna około stu za więc ta kolumna nie podrapał biurko. Dla porównania kolumna Amazon Echo drugiej generacji kosztuje 99 USD, oraz Dodatek do Google Home ta sama klasa będzie kosztować 129 USD. Jednocześnie mogą zrobić znacznie więcej, niż tylko odtwarzać muzykę za pomocą Apple Music lub czytać na głos wiadomości z iPhone'a. W takim przypadku HomePod wygrywa poważnie dla nich Wynik jakości dźwięku, ale znowu dla Te pieniądze to garść tylko przenośnych głośników od JBL i inni.