Ubisoft twierdzi, że pomimo faktu, że gracze są przyzwyczajeni do posiadania gier na własność, widzi "wielką szansę na rozwój" dla swojej usługi Ubisoft+
Ubisoft chce rozwijać się w branży subskrypcji, podobnie jak robi to w branży muzycznej, filmowej i telewizyjnej. W poniedziałek firma zmieniła nazwę subskrypcji Ubisoft+ i wprowadziła nową ofertę dla komputerów PC.
Co wiemy.
Ubisoft+ Premium jest dostępny na PC, Xbox i Amazon Luna za 17,99 USD miesięcznie i zapewnia dostęp do nowości w dniu premiery, rozszerzony katalog gier i DLC oraz wczesny dostęp do poszczególnych gier. Ubisoft+ Classics, który wcześniej był dostępny dla subskrybentów PlayStation Plus Extra i Premium, jest teraz dostępny na PC za 7,99 USD miesięcznie.
Dyrektor ds. subskrypcji w Ubisoft, Philippe Tremblay, powiedział, że od czasu premiery we wrześniu 2019 r. Ubisoft+ przyciągnął miliony subskrybentów. Zauważył również, że 10% subskrybentów nigdy wcześniej nie grało w gry firmy, a usługa odnotowała największy wzrost w październiku ubiegłego roku.
Nawet przy dominującym modelu kupowania gier, Trumbull widzi znaczny potencjał wzrostu, jeśli gracze mogą przyzwyczaić się do nieposiadania gier na własność, tak jak robią to z muzyką i filmami. Uważa on, że gracze stopniowo dostosowują się do idei subskrypcji i wolą wygodę nieposiadania gry na własność, ale utrzymywania postępów i interakcji z nią.
Źródło: VGC