Deweloperzy Prison Architect 2 opowiedzieli o korzyściach płynących z przejścia na grafikę 3D
W ubiegłym tygodniu wydawca Paradox Interactive oraz studio Double11 zapowiedzieli Prison Architec 2 - sequel popularnego symulatora budowy i zarządzania więzieniem.
Od pierwszych kadrów debiutanckiego zwiastuna widać było, że główną różnicą między sequelem a grą z 2013 roku jest grafika 3D, a wielu fanów było zaskoczonych takim posunięciem deweloperów.
Co wiadomo
Dyrektor rozgrywki Prison Architec 2, Gareth Wright, wyjaśnił, że przejście na grafikę 3D pozwoli twórcom na realizację bardziej kreatywnych pomysłów, przede wszystkim dotyczy to wielopiętrowych lokacji, dzięki którym gracze będą mogli budować bardziej złożone i unikalne więzienia.
Projektanci rozgrywki zapewnią graczom więcej możliwości organizacji życia w więzieniu, w tym automatyzacji procesów i logistyki.
Grafika 3D zmieni również wygląd postaci, czyniąc je bardziej realistycznymi i przewidywalnymi, ponieważ więźniowie będą mieli nie tylko pełne twarze, ale także ręce, co pozwoli w porę rozpoznać i zapobiec niebezpieczeństwu.
Przy okazji, w związku z przejściem na 3D, w Prison Architect 2 będzie mniej więźniów niż w pierwszej części, a lokacje staną się bardziej przestronne.
Kiedy czekać?
Prison Architect 2 ukaże się 26 marca na PS5, Xbox Series i PC.
Zachęcamy graczy do składania zamówień przedpremierowych.
Źródło: PC Gamesn