Zwiastuny Death Stranding 2: On the Beach i remake'u Silent Hill 2 były najczęściej oglądanymi zwiastunami pokazu State of Play
Minęło kilka dni od wielkiego pokazu gier State of Play.
Sony zaprezentowało kilka nowych gier i pokazało materiały z oczekiwanych premier.
Z pewnością każdy z pokazanych projektów znajdzie swoich odbiorców, ale statystyki pokazały, kto jest liderem zainteresowania graczy.
Co wiemy
Przeanalizowaliśmy wyświetlenia zwiastunów na oficjalnym kanale PlayStation na YouTube i możemy stwierdzić, że największym zainteresowaniem cieszyła się gra Death Stranding 2: On the Beach - dziesięciominutowy zwiastun w ciągu trzech dni obejrzało ponad 1,1 miliona osób.
Największą konkurencją dla gry Hideo Kojimy był remake Silent Hill 2. Pierwszy gameplay projektu polskiego studia Bloober Team zainteresował 768 tys. osób.
Na trzecim miejscu uplasowała się południowokoreańska gra akcji Stellar Blade - jej zwiastun przyciągnął 540 tys. osób.
Najczęściej oglądane zwiastuny State of Play:
1.Death Stranding 2: On the Beach - 1,1 miliona wyświetleń;
2. Silent Hill 2 - 768 tysięcy;
3. Stellar Blade - 540 tysięcy;
4. Rise of the Ronin - 466 tysięcy;
5. Silent Hill: The Short Message - 418 tys.;
6. Sonic X Shadow Generations - 385 tys.;
7. Judas - 365 tys.;
8. Until Dawn Remake - 316k;
9. Dragon's Dogma 2 - 260k;
10. Oficjalna zapowiedź nowej gry Hideo Kojimy - Physint - 237 tys.
Źródło: PlayStation