Autentyczne i piękne: twórcy Skull & Bones mówili o dążeniu do realizmu i pokazali nowy materiał z rozgrywki.
Na krótko przed premierą długo cierpiącej pirackiej gry akcji Skull & Bones, która była sześciokrotnie przekładana, Ubisoft opublikował pierwszy numer dziennika deweloperskiego.
Co wiemy
Deweloperzy z Ubisoft Singapore powiedzieli, że starali się przedstawić drugi okres Złotego Wieku Piractwa tak autentycznie i realistycznie, jak to tylko możliwe, koncentrując się na wydarzeniach na Oceanie Indyjskim.
Gamdesignerzy ze szczególną uwagą analizowali źródła historyczne i jak najbardziej wiarygodnie oddali w Skull & Bones nie tylko charakter regionu, ale także kulturę, zwyczaje, modę i styl życia ówczesnych ludzi.
Deweloperzy przypomnieli również, że gracze będą mogli odwiedzać specjalne legowiska i placówki, w których można odpocząć, spotkać się z innymi graczami, nawiązać kontakty towarzyskie, sprzedać łupy lub kupić coś, czego potrzebujesz.
Opowieści projektantów gry towarzyszy nowy materiał filmowy Skull & Bones.
Kiedy czekać
Skull & Bones ukaże się 16 lutego 2024 roku na PC, PlayStation 5 i Xbox Series.
Dla tych, którzy nie wiedzą
W dniach 8-12 lutego każdy będzie mógł wziąć udział w sieciowych playtestach gry, które będą dostępne na PC (Ubisoft Connect i Epic Games Store), PlayStation 5 i Xbox Series.
Źródło: Ubisoft