Skull & Bones idzie na dno: oceny użytkowników nie dają szans pirackiej grze akcji na wydostanie się z otchłani zapomnienia
Patrząc na zwiastuny Skull & Bones, gracze szczerze nie rozumieli: dlaczego Ubisoft wydaje projekt, o którym wiadomo, że jest nieudany i beznadziejny?
Prawdopodobnie głównym powodem, dla którego gra nie została anulowana, ale nadal była heroicznie rozwijana przez 11 lat, była wielomilionowa umowa z władzami Singapuru, a gdyby rozwój został zamknięty, francuska firma musiałaby zwrócić pieniądze.
I tak kilka dni temu Skull & Bones ujrzało światło dzienne. O dziwo, krytycy nie okrzyknęli tej gry porażką, a niektórzy dziennikarze nawet ją chwalili, przyznając jej 64 punkty na Metacritic, a tylko 15% recenzentów poleciło ją na Opencritic.
Gracze okazali się jednak bardziej kategoryczni.
Co wiadomo
Średnia ocena Skull & Bones w serwisie Metacritic wynosi zaledwie 3 punkty na 10 możliwych. Gracze nie są nieśmiali w swoich wypowiedziach, nazywając piracką grę akcji absolutną porażką.
Skull & Bones jest nie do utrzymania ani jako gra fabularna dla jednego gracza, ani jako usługa dla wielu graczy: nie ma ciekawej fabuły, ekscytującej mechaniki, fascynujących dodatkowych aktywności i przyzwoitego wykonania technicznego. A najsmutniejsze jest to, że pod każdym względem gra jest gorsza od swojego przodka - Assassin's Creed IV: Black Flag, który został wydany w 2013 roku, ale jest bardziej odpowiedni, zarówno pod względem technicznym, jak i pod względem rozgrywki.
Niektórzy użytkownicy nazwali wydaną wersję Skull & Bones "niedokończoną betą" © i zauważyli, że gracze nie mogą nawet eksplorować całej mapy, chociaż można zobaczyć niedostępne obszary. Zakłada się, że zostaną one dodane do gry w kolejnych aktualizacjach sezonowych, ale najprawdopodobniej będzie już za późno - długo cierpiąca gra w końcu upadnie.
Przypominamy, że Ubisoft oferuje każdemu graczowi darmową 8-godzinną wersję próbną Skull & Bones. Wypróbuj i przekonaj się sam o jakości gry.
Źródło: Metacritic