Nie Diablo, a Dark Souls: ujawniono nowe szczegóły dotyczące systemu walki w grze akcji RPG No Rest for the Wicked od autorów platformówki z serii Ori.
Portal IGN kontynuuje przybliżanie niuansów mrocznego action-RPG No Rest for the Wicked od autorów serii platformówek Ori.
Co wiemy
Po obejrzeniu poprzedniego filmiku gracze mogą odnieść wrażenie, że No Rest for the Wicked będzie podobne do Diablo czy Path of Exile z ich niekończącymi się tłumami wrogów i nie najbardziej przemyślaną rozgrywką. Pracownicy Moon Studios wyjaśnili jednak dziennikarzom IGN, że ich gra jest lepsza od Dark Souls i Monster Hunter.
Pomimo faktu, że kamera w nowej grze akcji jest na wierzchu, rozgrywka w tej grze charakteryzuje się jako taktyczna, wymagająca i złożona.
Gracze rzadko spotkają więcej niż 2-3 przeciwników w jednej bitwie, ale aby ich pokonać, trzeba inteligentnie przemyśleć swoje działania, obliczyć czas ciosów i bronić się lub unikać ataków wrogów na czas. W No Rest for the Wicked nie zabraknie starć z potężnymi bossami, a każdy z nich ma swoje mocne i słabe strony.
Aby uzyskać dodatkowe korzyści i bonusy, gracze będą mogli ulepszać broń i zbroję, a także gotować jedzenie, które zapewni pewne wzmocnienie postaci.
Oprócz wielopłaszczyznowej rozgrywki, No Rest for the Wicked zaoferuje ekscytującą fabułę, a także dodatkowe zadania.
Przypominamy, że 1 marca twórcy No Rest for the Wicked zorganizują specjalny stream, na którym zdradzą więcej szczegółów na temat gry.
Kiedy czekać
Premiera No Rest for the Wicked spodziewana jest w drugiej połowie 2024 roku na PC (Steam), PlayStation 5 i Xbox Series.
Źródło: IGN