Program samodzielnej naprawy Apple jest teraz dostępny dla MacBooków Pro i iMaców z procesorem M3
Apple stale rozszerza swój program samodzielnych napraw od czasu jego uruchomienia dwa lata temu. Od dziś można uzyskać dostęp do narzędzi, części i przewodników naprawczych potrzebnych do naprawy najnowszych modeli MacBooków Pro i iMaców wyposażonych w układy M3 firmy.
Co wiadomo
Od kwietnia 2022 r. usługa Self Service Repair zapewnia użytkownikom dostęp do tych samych instrukcji, oryginalnych części i narzędzi Apple, które są używane w sklepach Apple i autoryzowanych centrach serwisowych. Wkrótce właściciele systemów z układami M3 będą mogli korzystać z usługi Apple Diagnostics for Self Service Repair. To narzędzie internetowe pozwala użytkownikom testować urządzenia pod kątem optymalnej funkcjonalności i wydajności, a także identyfikować części wymagające naprawy. Apple usprawnia również proces konfiguracji systemu dla wszystkich modeli komputerów Mac, aby uprościć naprawy. Właściciele komputerów Mac nie będą już musieli kontaktować się z serwisem Self Service Repair w celu dokończenia naprawy. Zaktualizowany proces będzie dostępny na początku przyszłego miesiąca we wszystkich krajach, w których Self Service Repair jest obsługiwany. Usługa Self Service Repair jest częścią działań Apple mających na celu rozszerzenie dostępu do napraw, co pomaga wydłużyć żywotność produktów i jest korzystne dla środowiska.
Źródło: Apple