Amazon umożliwia teraz sprzedawcom tworzenie ofert za pośrednictwem adresu URL przy użyciu sztucznej inteligencji
W zeszłym roku Amazon uruchomił generatywne funkcje sztucznej inteligencji, aby pomóc sprzedawcom w szybkim tworzeniu ofert poprzez wprowadzenie zaledwie kilku słów o produkcie. Teraz firma ułatwia sprzedawcom tworzenie ofert, jeśli produkt jest już wymieniony na ich własnej stronie internetowej.
Co wiadomo
Amazon wprowadził nowe narzędzie, które wykorzystuje sztuczną inteligencję do analizowania szczegółów produktu z adresu URL innej witryny i tworzenia oferty na Amazon. Funkcja jest teraz dostępna dla sprzedawców w USA w języku angielskim.
Oprócz wykorzystania niewielkiej ilości tekstu lub obrazu do utworzenia oferty, Amazon uruchamia możliwość dla sprzedawców, aby po prostu wykorzystać istniejące oferty, dostarczając Amazonowi adres URL, który jest automatycznie analizowany przez funkcje oparte na sztucznej inteligencji, które płynnie utworzą wysokiej jakości oferty dla sklepu Amazon.
W październiku ubiegłego roku Amazon uruchomił narzędzie dla reklamodawców do generowania tła za pomocą wskazówek tekstowych. Firma twierdzi, że kontekstowe tła produktów mogą zwiększyć klikalność o 40% w porównaniu z białymi tłami. W najnowszym oświadczeniu Amazon powiedział, że ponad 100 000 sprzedawców wypróbowało narzędzia generujące sztuczną inteligencję. Bardziej interesującą statystyką wspomnianą przez firmę było to, że w 80% przypadków sprzedawcy akceptują oferty z narzędzi opartych na sztucznej inteligencji.
Inne firmy również stworzyły funkcje oparte na sztucznej inteligencji związane z produktami dla reklamodawców i sprzedawców detalicznych. W zeszłym roku Google uruchomiło narzędzie, które tworzy obraz produktu na podstawie opisu, a eBay wprowadził funkcję generowania reklam na podstawie zdjęć produktów. Na początku tego roku Shopify wydało własny edytor obrazów towarów oparty na sztucznej inteligencji.
Źródło: Amazon