Dziesięć celów jednym pociskiem: zaprezentowano szczegółowy gameplay z niezwykłej gry niezależnej Children of the Sun
Dziś odbędzie się premiera nietypowej gry indie Children of the Sun, nad którą pracuje samotny projektant gier René Rother przy wsparciu wydawcy Devolver Digital.
Co wiadomo
Wsparcie marketingowe dla Children of the Sun nie jest zbyt duże, więc wielu użytkowników mogło przeoczyć tę dość nietypową grę, która łączy w sobie elementy strzelanki i, co nietypowe, przestrzennej gry logicznej.
Portal IGN zaprezentował 11-minutowy materiał wideo, który ujawnia główną cechę gry: na każdym poziomie otrzymujemy tylko jeden pocisk, a po trafieniu w cel lub niektóre obiekty można go przekierować i w ten sposób trafić w wiele celów, którymi są źli kultyści, którzy zrujnowali życie głównego bohatera.
Chociaż wydanie Children of the Sun zostało zapowiedziane tylko na PC.
Źródło: IGN