Sprzedaż kooperacyjnego horroru niezależnego Content Warning osiągnęła 1 milion egzemplarzy, ale łączna liczba graczy jest znacznie wyższa
1 kwietnia miała miejsce premiera Content Warning, zabawnej kooperacyjnej gry indie horror, w której gracze są zapraszani do wędrowania po niebezpiecznych lokalizacjach jako blogerzy wideo, aby filmować paranormalne historie.
Przez pierwsze kilka dni po premierze gra była dostępna za darmo, a z oferty skorzystało 6,6 miliona osób. Content Warning podoba się szerokiej publiczności, zbiera świetne recenzje i przyciąga ogromną liczbę graczy, ale za pieniądze.
Co wiadomo
Deweloperzy z Landfall Games poinformowali, że dwa tygodnie po premierze do 6,6 miliona osób, które otrzymały grę za darmo, dołączył kolejny milion klientów.
To świetny wskaźnik dla niszowej gry. Projektanci gry ze studia dziękują graczom za zainteresowanie Content Warning i obiecują, że będą stale dodawać nową zawartość do gry i ulepszać to, co już zostało wydane.
Źródło: Landfall Games