Producent Blizzarda uważa, że seria Diablo zasługuje na wysokiej jakości adaptację filmową.
Producent Diablo 4, Rod Fergusson, udzielił wywiadu dla Windows Central2, w którym podzielił się swoimi przemyśleniami na temat rosnącej popularności gry i tego, jak można potencjalnie zwiększyć jej oglądalność.
Co wiemy
Rod Fergusson zauważył, że dodanie Diablo 4 do katalogu Game Pass rzeczywiście przyciągnęło do mrocznego action-RPG ogromną liczbę nowych graczy, którzy w przeciwnym razie nie kupiliby gry ze względu na wysoką cenę lub z innych powodów. Seria Diablo tradycyjnie była uważana za rozrywkę dla graczy PC i dla Blizzarda ważne było spopularyzowanie gry wśród użytkowników konsol, a Game Pass przyczynił się do tego bardziej niż jakakolwiek inna decyzja.
Producent gry uważa, że choć Diablo ma już kilkudziesięciomilionową widownię, to można ją jeszcze zwiększyć np. poprzez wypuszczenie wysokiej jakości adaptacji filmowej. Jako przykład takiej decyzji Fergusson przypomniał, że po premierze anime Cyberpunk: Edgerunners wielu graczy powróciło do gry, a sprzedaż Cyberpunk 2077 znacząco wzrosła. Warto zauważyć, że niedawna premiera serii Fallout tylko potwierdza tę tezę.
Przypomnijmy, że 14 maja wystartuje czwarty sezon Diablo IV z ogromną liczbą nowości.
Źródło: Windows Central