Alliance, szwedzka organizacja e-sportowa, zaprezentowała rebranding

Autor: Dmitro Koval | 22.04.2024, 15:01

Alliance, szwedzki gigant e-sportowy, zaprezentował eleganckie nowe logo i język projektowania w ramach kompleksowego odświeżenia wizualnego.

Co wiemy.

Zaktualizowany branding zostanie wdrożony we wszystkich zasobach firmy w różnych regionach, charakteryzując się minimalistycznym podejściem z jasnozielonym kolorem podstawowym, uzupełnionym białymi i szarymi akcentami.

Znany ze swojej dominacji w Dota 2, Alliance wygrał The International w 2013 roku i obecnie koncentruje się na CS2 i Apex Legends.

Nowe logo stanowi znaczące odejście od poprzedniego projektu inspirowanego kreskówkami i charakteryzuje się odważnym, abstrakcyjnym stylem. Zaktualizowana marka, opracowana we współpracy z Kurppa Hosk, symbolizuje dziesięcioletnią podróż, która łączy kultury Wschodu i Zachodu.

Co ciekawe, wybór jasnej zieleni odzwierciedla inne rebrandy e-sportowe, takie jak Ninjas in Pyjamas w 2021 roku, EXCEL ESPORTS i LOUD.

Źródło: esportsinsider