Alliance, szwedzka organizacja e-sportowa, zaprezentowała rebranding
Alliance, szwedzki gigant e-sportowy, zaprezentował eleganckie nowe logo i język projektowania w ramach kompleksowego odświeżenia wizualnego.
Co wiemy.
Zaktualizowany branding zostanie wdrożony we wszystkich zasobach firmy w różnych regionach, charakteryzując się minimalistycznym podejściem z jasnozielonym kolorem podstawowym, uzupełnionym białymi i szarymi akcentami.
Znany ze swojej dominacji w Dota 2, Alliance wygrał The International w 2013 roku i obecnie koncentruje się na CS2 i Apex Legends.
Nowe logo stanowi znaczące odejście od poprzedniego projektu inspirowanego kreskówkami i charakteryzuje się odważnym, abstrakcyjnym stylem. Zaktualizowana marka, opracowana we współpracy z Kurppa Hosk, symbolizuje dziesięcioletnią podróż, która łączy kultury Wschodu i Zachodu.
Co ciekawe, wybór jasnej zieleni odzwierciedla inne rebrandy e-sportowe, takie jak Ninjas in Pyjamas w 2021 roku, EXCEL ESPORTS i LOUD.
Źródło: esportsinsider