Teraz więcej reklam YouTube po wstrzymaniu filmu

Autor: Nastya Bobkova | 27.04.2024, 06:26

Google planuje zwiększyć liczbę reklam, które użytkownicy widzą na YouTube po wstrzymaniu filmu.

Co wiadomo

Google ogłosił, że z powodzeniem przetestował nową funkcję, która pozwala użytkownikom oglądać reklamy po wstrzymaniu wideo. Funkcja ta, znana jako "pauza reklamowa", została już pomyślnie przetestowana na podłączonych telewizorach, zwiększając przychody firmy z reklam.

Starszy wiceprezes i dyrektor handlowy Google zauważył pozytywny wpływ tej nowej opcji na rynek reklamowy i zauważył, że przyczynia się ona do wyższych cen reklam.

Popularność reklam na YouTube nadal rośnie, co wskazuje na wzrost przychodów Google z tego segmentu. W ciągu ostatniego roku firma z powodzeniem radziła sobie z blokerami reklam, co doprowadziło do wzrostu przychodów z reklam o 21% w porównaniu z rokiem poprzednim.

Źródło: Gizdomo