To nie jest pomyłka: z odciskiem palca Galaxy S10 skanery palców nie działają, ale Samsung obiecuje naprawić

Autor: Helena Szczerbań | 17.03.2019, 11:26

Odbiorcy flagowego Galaxy S10 i GalaxyS10 +  zaczynają narzekać na pracę skanerów linii papilarnych. Samsung szybko odpowiedział na te skargi i obiecał „naprawić” czujniki.

Co się stało

Najpierw trochę historii: w dwóch starszych modeli linii zainstalowane podkranowe  skanery linii papilarnych (Galaxy S10e ma normalne). Jeszcze przed oficjalnym ogłoszeniem, Samsung powiedział, że smartfony będą sprzedawane ze specjalną folią ochronną, która chroni ekran przed zadrapaniami, ale przy tym nie będzie przeszkadzać pracy skanera.

Jednak rzeczywistość okazała się inną: czujniki linii papilarnych nie działa tak dobrze, jak byśmy chcieli. Użytkownicy muszą kilka razy, aby umieścić palec, aby go odblokować, albo dość mocno naciskać na ekran. szkła ochronne jeszcze bardziej obniżają wydajność czujnika.

Wogule, skaner działa znacznie lepiej bez folii ochronnej.

Co robić

Samsung twierdzi, że nie jest to wada, można rozwiązać problem z aktualizacją oprogramowania, a nie w centrum serwisowym. W niedalekiej przyszłości firma wyda aktualizację, która usprawni działanie skanera. Nawiasem mówiąc, pierwsza aktualizacja dla Galaxy S10 zajmowała się również  skanerem linii papilarnych.

Przypomnijmy narzekania użytkowników do Face Unlock. Odblokować smartfon można za pomocą zdjęcia właściciela, nawet z ekranu innego urządzenia.

Źródło: The Korea Herald