Kojima codziennie gra w Death Stranding на PS4, regulując kluczowe elementy
Gracze już się czekali na Death Stranding, ale Hideo Kojima nie spieszy się, aby wypuścić grę lub ogłosić datę premiery. Wszyscy twórcy Kojima Productions nie siedzą nieruchomo, i projekt został przeniesiony do etapu montażowego.
Co wiadomo
Kojima opowiedział o stanie gry na stronie w serwisie Twitter, a wypowiedź uprzejmie przetłumaczył Aki Saito, menedżer do pracy z publicznością Kojima Productions. Według niego, na tym etapie Death Stranding zaczeły zbierać po kawałkach. Codziennie Kojima gra na PlayStation 4, regulując elementy, a także dodając i usuwając części gry.
Death Stranding is not in its debugging stage, but combing all the game elements formed in the development tools into the game. So everyday, Hideo’s playing the game on PS4, connecting, adjusting. It’s adding and taking out things at the same time. Key time in the development! https://t.co/YDzGDozH7I
— 齊藤昭義(Aki Saito) (@akisaitokojipro) 24 marca 2019
Po regulacji, gra powinna zostać wysłana testerom które będą wyłapywać błędy i testować złożoność gry na własnej skórze. Następnie projekt powinien „iść na złoto” i dostać się na półki sklepowe. Na początku marca, Kojima stwierdził, że produkcja gry jest opóźniona, ale wydaje się, że twórcy mają oznaczony czas i datę wydania.
Jest możliwe, że więcej szczegółów dowiemy się naState of Play, show z premierąmi dla PlayStation. Pierwsze wyjście planują pokazać w nocy o godzinie 22:00 czasu Warszwskiego 25 marca.