"Nie trafiliśmy z tym wideo" - Apple przeprasza za nową reklamę iPada Pro

Autor: Nastya Bobkova | 11.05.2024, 03:53

Apple przeprosiło za swoją ostatnią reklamę nowego iPada Pro, która pokazywała narzędzia kreatywne miażdżone przez prasę hydrauliczną.

Co wiadomo

Reklama miała swoją premierę podczas wydarzenia "Let Loose" wraz z prezentacją nowych modeli iPada Air i iPada Pro. W ciągu kilku godzin od publikacji wideo otrzymało ponad 2500 komentarzy na koncie Tima Cooka na Twitterze.

Reklama, oparta na koncepcji "Crush!", spotkała się z negatywnymi opiniami w mediach społecznościowych ze względu na brak zgodności z wartościami firmy.

W oświadczeniu Apple stwierdziło, że ich celem jest zawsze wspieranie kreatywności i inspirowanie użytkowników, a reklama nie odzwierciedla tego podejścia.

Choć wideo jest nadal dostępne na kanale YouTube Apple, korporacja potwierdziła, że nie zostanie ono wyemitowane w telewizji.

Źródło: AdAge