Samsung wyśmiewa Apple za nieudaną reklamę iPada Pro
Samsung po raz kolejny trolluje Apple, wykorzystując negatywną reakcję na kontrowersyjną reklamę Apple "Crush!" iPada Pro i wypuszczając reklamę Galaxy Tab S9 Ultra.
Co wiadomo
Reklama Apple pokazywała prasę hydrauliczną miażdżącą kreatywne przedmioty, w tym instrumenty muzyczne, sprzęt elektroniczny, automaty do gier, farby i pędzle, komputery, aparaty fotograficzne i inne. Według Apple miało to pokazać, że iPad łączy wszystkie te narzędzia w jednym urządzeniu. Spowodowało to jednak znaczny sprzeciw w społeczności kreatywnej i wśród użytkowników mediów społecznościowych, którzy postrzegali to jako metaforę destrukcyjnego wpływu dużych firm technologicznych na branże kreatywne i indywidualną kreatywność.
Samsung odpowiedział, publikując własną reklamę, w której kobieta-muzyk przechodzi przez niszczycielskie ślady prasy hydraulicznej i podnosi uszkodzoną gitarę. Następnie siada obok sztalugi trzymając Galaxy Tab S9 Ultra z zapisem muzycznym na ekranie i zaczyna wykonywać utwór muzyczny. Samsung udostępnił wideo na Twitterze z podpisem: "Nigdy nie stłumimy kreatywności".
Chociaż sprzedaż obu firm ostatnio spadła, Apple i Samsung są liderami w sprzedaży tabletów. Według IDC, Apple dostarczyło 9,9 miliona sztuk w pierwszym kwartale, podczas gdy Samsung dostarczył 6,7 miliona sztuk w tym samym kwartale.
Źródło: @SamsungMobileUS