Sonos zaprezentował Ace, aby konkurować z AirPods Max firmy Apple: pierwsze bezprzewodowe słuchawki marki za 449 USD

Autor: Mirosłw Trinko | 21.05.2024, 19:39

Sonos, po roku plotek i przecieków, wkroczył na rynek słuchawek bez brody.

Co wiadomo

Pierwszą nowością marki jest flagowy model Sonos Ace. Producent pozycjonuje urządzenie jako konkurenta dla Apple AirPods Max, a także innych modeli z tego segmentu.

Sonos Ace otrzymał 40-milimetrowe głośniki, a także osiem mikrofonów, które odpowiadają za system aktywnej redukcji szumów dźwięku, a także tryb przezroczystości. Słuchawki obsługują dźwięk przestrzenny, Dolby Atmos i Lossless Audio. Nowość można podłączyć przez Bluetooth 5.4 lub przez port USB-C. Czas pracy na baterii wynosi 30 godzin (z włączonym ANC). Model obsługuje szybkie ładowanie (3 minuty zapewnią 3 godziny słuchania muzyki).

Sonos Ace oferuje również integrację z innymi produktami Sonos. Przykładowo, podczas korzystania z Ace z telewizorem z zainstalowanym soundbarem Arc, naciśnięcie przycisku automatycznie przełączy dźwięk z telewizora na słuchawki. Sonos planuje wprowadzić taką funkcję w głośnikach Sonos Beam i Sonos Ray w przyszłości.

Słuchawki są dostarczane z etui, kablem USB-C do USB-C i adapterem 3,5 mm.

Cena i kiedy można się spodziewać

Sonos Ace są już dostępne w przedsprzedaży na stronie producenta w cenie $449/€499. Sprzedaż nowości rozpocznie się 5 czerwca.

Źródło: Sonos