Star Wars Outlaws otrzyma wsparcie dla DLSS 3.5 i Ray Construction - ulepszonej wersji AI ray tracingu.
Więcej informacji na temat Star Wars Outlaws zostanie ujawnionych podczas Summer Game Fest, który rozpocznie się 7 czerwca, ale na razie NVIDIA zaprezentowała technologie, które gra będzie obsługiwać na PC.
Co wiadomo
Star Wars Outlaws otrzyma obsługę DLSS 3.5 wraz z Ray Construction. Ray Reconstruction poprawia ray tracing przy użyciu sztucznej inteligencji. Jego przewagą nad konwencjonalnym Ray Tracingiem jest brak migotania i innych artefaktów, które można znaleźć. Ogólnie rzecz biorąc, technologia skalowania DLSS 3.5 ma wielokrotnie mniej artefaktów niż poprzednie wersje (logicznie, ponieważ postęp nie stoi w miejscu).
Zastosowanie tej technologii można zobaczyć bardziej szczegółowo w zwiastunie:
Kiedy się spodziewać
Star Wars Outlaws ukaże się 30 sierpnia 2024 roku na PC, PlayStation 5 i Xbox Series.
Dla tych, którzy nie wiedzą
Star Wars Outlaws to gra z otwartym światem osadzona pomiędzy piątym i szóstym epizodem filmów. Grę opracowują autorzy The Division (Massive Entertainment), a wydawcą projektu będzie Ubisoft. Historia nie opowiada o Jedi, ale skupia się na Kay Wess, zwykłej dziewczynie, która nieustannie chce znaleźć się w sytuacji i wyjść z niej zwycięsko. Jej głównym celem jest napad na dużą skalę, po którym będzie mogła poczuć, czym jest normalne życie. Będzie podróżować ze swoim uroczym zwierzakiem Nixem i droidem-komandosem BX.
Gracze będą mogli odwiedzić zarówno znane od dawna, jak i nowe miejsca w Odległej Galaktyce na własnym speederze. Gra będzie zawierać mechanikę skradania, ale jeśli coś pójdzie nie tak, zawsze można użyć blastera i zniszczyć wszystkich wrogów. Twórcy obiecują również system wyborów, który wpłynie na reputację Kay.
Źródło: nvidia