Głównym projektantem rozgrywki w nowej odsłonie Halo będzie były deweloper Destiny 2 - weteran Bungie dołączył do zespołu 343 Industries
O nowej części słynnej serii strzelanek Halo nie wiadomo prawie nic, poza tym, że powstaje na silniku Unreal Engine 5. Fani serii mają jednak powody do optymizmu.
Co wiadomo
Stanowisko głównego projektanta rozgrywki sequela Halo objął Dan Gniady - poinformował o tym sam deweloper na swojej stronie LinkedIn.
Po rozmowach z wieloma fajnymi zespołami na temat świetnych projektów, dostałem możliwość pracy z Master Chiefem i przyjaciółmi. Uwielbiam Halo i jestem bardzo podekscytowany, że mogę być częścią jego dziedzictwa.
Poprzednim miejscem zatrudnienia projektanta gier było Bungie Studios, gdzie pracował nad Destiny 2. Fakt ten jest o tyle wart odnotowania, że to właśnie Bungie stworzyło kiedyś serię Halo, a teraz jego były pracownik pokieruje rozwojem kontynuacji franczyzy. A jako że Dan Guiadis jest szczerym fanem Halo, możemy spodziewać się, że podejdzie do pracy z pełną odpowiedzialnością i zrozumieniem sprawy.
Źródło: Insider Gaming