System walki w Avowed stał się "bardziej soczysty i dynamiczny": deweloperzy z Obsidian wysłuchali krytyki graczy i wprowadzili znaczące ulepszenia
Pierwsze obszerne demo rozgrywki ambitnej gry RPG Obsidian Entertainment Avowed miało miejsce na pokazie Xbox Developer_Direct w styczniu 2024 roku.
Większości graczy spodobało się to, co zobaczyli, ale niektórzy zauważyli, że system walki wyglądał nieco dziwnie, niezgrabnie i nieco przestarzale. Wkrótce potem dyrektor ds. gier Carrie Patel zareagowała na reakcję publiczności i obiecała, że deweloperzy wezmą pod uwagę krytykę i poprawią bitwy do premiery gry.
Co wiemy
W artykule opublikowanym przez Windows Central, Carrie Patel i główny projektant rozgrywki Gabe Paramo ujawnili, że ich zespół wprowadził wiele zmian w systemie walki Avowed, aby wyglądał "bardziej soczyście i dynamicznie". W szczególności przyspieszyli niektóre ciosy, dodali więcej efektów wizualnych, usunęli opóźnienia podczas zamachów i pracowali nad ścieżką dźwiękową.
Deweloperzy są pewni, że obecna wersja systemu walki jest znacznie lepsza niż ta, która została zademonstrowana w styczniu, więc gracze nie powinni być rozczarowani.
Prawdopodobnie kolejny pokaz Avowed z ulepszonym systemem walki odbędzie się na gamescom 2024, ponieważ Microsoft ma największe stoisko w historii targów i dziwne byłoby nie pokazać tam gry, której premiera spodziewana jest jesienią na PC i Xbox Series.
Avowed będzie dostępne od razu w Game Pass.
Źródło: Windows Central