Całkowity przychód branży gier osiągnie niewiarygodną kwotę 300 miliardów dolarów w ciągu najbliższych trzech lat
Branża gier szybko ewoluuje, a gry free-to-play i mikrotransakcje stają się coraz bardziej powszechne. Pomimo rosnących kosztów konsol i gier, gracze dostosowują się do tych zmian.
Co wiemy.
Prognozuje się, że globalne przychody z gier przekroczą 300 mld USD do 2027 r., rosnąc przy CAGR na poziomie 9% z 199 mld USD w 2022 r. do 307 mld USD w 2027 r. Młodzi gracze (w wieku 13-17 lat) spędzają obecnie 40% więcej czasu grając w gry niż oglądając telewizję.
Znaczące inwestycje, takie jak przejęcie Activision przez Microsoft, napędzają wzrost we wszystkich obszarach, w tym w e-sporcie i grach mobilnych. Streamerzy i influencerzy gamingowi stają się gwiazdami multimediów, przyciągając miliony widzów i generując znaczące przychody.
Wraz z postępem technologicznym i wydaniem oczekiwanych gier, takich jak GTA 6, branża gier ma szansę przewyższyć film, muzykę i telewizję pod względem wartości i wpływu.
Źródło: insider-gaming